lv ā‚¬

Sūdzība

1. Ja piegādē ir defekts, Ksisters kompensē klientam zaudējumus kupona veidā. Klients var arī pieprasīt, lai defekts tiktu novērsts, aizstājot produktu ar citu. Ja trūkumu novērst nav iespējams vai tas nav izdevīgi Ksisters, Pircējs ir tiesīgs pieprasīt atlaidi no pirkuma cenas un - būtiska trūkuma gadījumā - atteikties no pirkuma līguma.

2. Preces tiek uzskatÄ«tas par defektÄ«vām, jo Ä«paÅ”i, ja tām nav parasto vai norādÄ«to Ä«paŔību, vai tās nav piemērotas paredzētajam mērÄ·im, vai neatbilst tiesÄ«bu aktu prasÄ«bām, vai nav piegādātas saskaņotajā daudzumā. Paaugstināta jutÄ«ba vai alerÄ£iskas reakcijas pret piegādātajām precēm nav pamats preču defekta atzÄ«Å”anai. Tāpat par preču defektiem nav uzskatāmi dāvinājumu vai bezmaksas preču, uz kurām neattiecas pasÅ«tÄ«jums, defekti. Preču fotogrāfijas mÅ«su tieÅ”saistes veikalā ir tikai ilustratÄ«vas un nav uzskatāmas par saistoÅ”u preču Ä«paŔību aprakstu (piemēram, iepakojums var atŔķirties ražotāja veikto izmaiņu dēļ).

3. Jautājumi par sÅ«dzÄ«bām jānosÅ«ta uz [email protected], izmantojot Å”eit pieejamo sÅ«dzÄ«bas veidlapu. Aizpildot veidlapu, neaizmirstiet aprakstÄ«t defektu un pievienot bojātā produkta fotogrāfijas (ja iespējams). Prece, uz kuru attiecas pretenzija, pēc tās apstiprināŔanas kopā ar aizpildÄ«tu veidlapu, izmantojot atgrieÅ”anas rēķina numuru, ir jānosÅ«ta 5 dienu laikā no Omniva filiāles vai ar Venipak starpniecÄ«bu atkarÄ«bā no loÄ£istikas uzņēmuma, kuru Klients ir norādÄ«jis atgrieÅ”anas veidlapā.

4. Ksisters informēs Klientu par sÅ«dzÄ«bas izskatÄ«Å”anu, jo Ä«paÅ”i par sÅ«dzÄ«bas saņemÅ”anu un tās pozitÄ«vu vai negatÄ«vu izskatÄ«Å”anu, pa e-pastu vai Ä«sziņu 30 dienu laikā no sÅ«dzÄ«bas iesniegÅ”anas dienas. Ksisters var arÄ« sazināties ar klientu pa tālruni.

5. SÅ«dzÄ«ba tiks izskatÄ«ta nekavējoties. SÅ«dzÄ«bas izskatÄ«Å”ana, ieskaitot defekta novērÅ”anu, parasti nepārsniedz 30 dienas. Pretējā gadÄ«jumā pircējam ir tiesÄ«bas atteikties no pirkuma lÄ«guma. Pircējam ir jāpalÄ«dz uzņēmumam Ksisters ievērot noteikto termiņu.

6. Pozitīvas pretenzijas gadījumā Ksisters sedz preču atgrieŔanas izdevumus.

Abonējot es piekrÄ«tu noteikumiem un nosacÄ«jumiemĀ